Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Kacha92 | użytkownik

imię i nazwiskoKatarzyna adresBielsko-biała zarejestrowany15.06.2007 @19:53:20 ostatnio na stronie09.11.2010 @22:39:48



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty83 komentarze1038 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Kozetti    28.03.2009 @18:09:40
Też Cię kocham
_______
... wszystko co ma ciemne strony ma też strony jasne ...
~manaikaa    27.03.2009 @20:23:42
widze ze 'EtanOlka' i tutaj szuka problemow...
swoja droga... bardzo ciekawe prace i styl ich wykonania
_______
Dying in the place of someone I love, seems like a good way to go.
~EtanOlka    27.03.2009 @20:09:54
mów mi wiecej ;] prosze proszee
_______
Niemcy ukradli mi kota
~EtanOlka    27.03.2009 @20:06:07
pfffffff ,ulzyło? moze chcesz mi jeszze cos powiedzieć? prosze wal śmiało.lubie takie bulwersy ;]
_______
Niemcy ukradli mi kota
~SylviaSylvia    27.03.2009 @20:05:10
wiec cieszy mnie to buziolki
_______
mamucha
~EtanOlka    27.03.2009 @20:00:45
bo nie widze tu problemu,a smieszysz mnie
_______
Niemcy ukradli mi kota
~EtanOlka    27.03.2009 @19:59:12
haha
_______
Niemcy ukradli mi kota
~SylviaSylvia    27.03.2009 @19:57:16
twoje rowniez bardzo wyrazne i super swiatlo na kazdym nie to co u mnie ehh
_______
mamucha
~EtanOlka    27.03.2009 @19:56:21
świetnie
_______
Niemcy ukradli mi kota
+Ulen    04.03.2009 @23:49:31
_______
daddy says i'm special
~aguszka    30.01.2009 @12:12:08
chciałabyś xD
_______
this girl is cuckoo for toffifay candies.
aguszka.
~aguszka    30.01.2009 @12:10:27
nie dam sie ;D!
_______
this girl is cuckoo for toffifay candies.
aguszka.
~aguszka    30.01.2009 @12:08:52
może troche ;p
_______
this girl is cuckoo for toffifay candies.
aguszka.
~aguszka    30.01.2009 @12:07:25
nie chodzi, że lubisz xd
tylko że jesteś jak ona
_______
this girl is cuckoo for toffifay candies.
aguszka.
~WILCZEWSKI    28.01.2009 @19:26:48
~thedayv    27.01.2009 @20:12:53
dzieki
~OrangeBlood    25.01.2009 @14:31:17
~oddworld    24.01.2009 @19:53:27
dziękuję za odwiedzenia galerii
~choxowata    14.01.2009 @21:35:09
bardzo ładne zdjęcie główne (:
~lldaniel    14.01.2009 @21:34:40
Inspiracja w rapie

_______



~ikcelam    13.01.2009 @17:25:45
No jasne, że możesz
Pozdrówka
_______
UWAGA !!! ŚWIR FOTOGRAFICZNY !!! UWAGA !!! http://picasaweb.google.com/ikcelam56/Ikcelam/photo#5164908292218071842
~aniia    11.01.2009 @17:10:49
nikon D80 ;]
~deszczowyon    11.01.2009 @10:42:27
pracy trzeba się przyjrzeć - dokładnie przeczytac opis i wyczuc intencje autora -pozdrówka
~stumilowylas    10.01.2009 @22:38:49
dzieki
~fascinations    10.01.2009 @14:04:04
widze , że też fanka hh :D
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt